Hasil Laporan Perubatan Saiful – Sah diliwat

Artikel dipetik dari pada sumber di http://editorialblog.blogspot.coml

Hasil
pemeriksaan kesihatan yang dilakukan ke atas pembantu khas Datuk Seri
Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 23, di Hospital Kuala Lumpur
mengesahkan bahawa Anwar terbabit dalam kes liwat yang dilaporkan
berlaku Khamis lalu.

Mohd Saiful membuat laporan polis pada Sabtu dan kurang daripada 72 jam beliau dibawa untuk melakukan pemeriksaan di HKL. Editorialblog
diberitahu bahawa kesan DNA Anwar ditemui pada Mohd Saiful. Pengecaman
DAN itu dapat dilakukan dengan mudah kerana laporan DNA Anwar Ibrahim
memang sedia ada berdasarkan kes terdahulu.

Laporan
perubatan itu sudah diserahkan kepada pihak polis. Dimaklumkan bahawa
tindakan Anwar yang tidak membuat persediaan rapi, termasuk tidak
memakai kondom ketika kejadian yang didakwa Mohd Saiful itu menyebabkan
identiti Anwar dapat dikesan.

Pemeriksaan kesihatan dilakukan ke
atas Mohd Saiful kurang 72 jam selepas kejadian liwat itu berlaku dan
berdasarkan tempoh berkenaan, kesan DNA pada dirinya masih dapat
menunjukkan bukti jelas. Selain
pemeriksaan kesihatan ke atas Mohd Saiful, kehadiran Anwar di
Kondominium Desa Damansara juga dapat dibuktikan apabila kediaman mewah
itu dilengkapkan dengan CCTV.

Advertisements

37 Responses

  1. Anwar tetap jadi PM 16 Sept kata Azmin…

    apa kata anda ???

    jom kita gelak ramai ramai…

    berguling- guling ok ???

    atau sambil meniarap dan angkat kaki ?? hahaha

    Jap…Azmin ni sihat ke tak ‘mental’ dia ni ?

    dok ulang ulang tapi nampak makin ‘ malang’ nasib Pak Sheih nak jadi PM.

    Moga Pak Lah tetap hebat dan mantap demi survival Melayu Islam…

    Moga PAS akan mengambil peluang ketika ini bagi merapatkan hubungan dengan UMNO dan menyertai BARISAN.

    Allah Akbar !!!

  2. fitnah itu lebih besar dosanye dari membunuh….fikir2kan la..

  3. islam itu lebih utama dari hak keistimewaan melayu atau ketuanan melayu…fikir2kan la….

  4. Menurut prosedur siasatan antarabangsa, pengesahan individu berpandukan DNA, kod sample yang dirujuk mestilah diambil teus dari orang yang berkenaan dan tidak boleh sama sekali dirujuk kepada rekod-rekod sebelumnya. Ini kerana quadruplex structurenya sudah berubah. Maka laporan diatas boleh diabaikan. mks.

  5. Akhirnya kebenaran itu datang dengan sendirinya.

    Adakah membela Anwar dikatakan JIHAD

  6. buat lan…u
    ada sesiapa org umno kata melayu lebih penting dari islam? baguslah awak suruh pikir2 jadi sekarang ni harap awak pikir2 samaada mempertahankan hak melayu tu salaras tak dengan islam? saranan islam dalam berzakat disuruhnya bagi pada ahli keluarga dulu, kalau takde cari jiran, kalau tak de baru pergi lebih jauh… lagipun pertahan hak itu dituntut islam selagi ia tidak merampas hak org lain… perahan hak melayu tidak bermakna merampas hak org lain itu hak sebagai tuanpunya… kalau kawan pergi umah hang amek harta hang apa yang nak tengok aje? dayus la hang kalau kawan pergi kecek bini hang hang dok tengok ajer… pas tu serahkan pada takdir kerana wat alasan jodoh ditangan tuhan… Sedarlah org2 ni perjuangkan hak.. hak org melayu yang islam.. org2 ni menentang agenda kafir harbi.. kalau hang taknak ikut pertahankan diri dari kafir harbi hang pikir2 la samaada dosa ke tidak.. org umno dah lama buat pakatan dgn mca, mic, gerakan, ppp, dan parti2 bangsa lain kat sabah serawak… bukankah itu bukti yang perjuangan ini bukan hanya terikat dengan perkauman? pikir2 la…

  7. relax..tenang..nanti kita tengok sapa yang kena

  8. perjuangan agama@pengjuangan bangsa??

  9. orang2 mlayu ada gaduh2 ka?

  10. Tarak gaduh-gaduh .. saja suka-suka .. mau join ka ?

  11. perjuangan bangsa=perjuangan agama=keadilan=hak saksama

  12. berdasrkan pembacaan dan fahaman saya apa yang disampaikan di dalam ruangan ini adalah perkarqa yang membimbangkan rakyat malaysia. semakin hari semakinmeruncing jati diri rakyat malaysia. Kita orang melayu sering menunding jari antara satu sama alin namun yang mendapt keberuntungan siapa? cuba fikir dan renungkan. Saya sebagai rakyat malaysia yang sangat sayangkan tanah air ini amat tidak berpuas hati cara plolitik orang melayu kini. masing-masing gila kuasa!!!!!!!!!!!!!!! mereka tidak pernah fikirkan tentang masalah yang ditanggung oleh rakyat dek perangai kegilaan mereka yang dah sampai ke tahap kritikal.

  13. Jilat jangan tak jilat…

    Pantun Terasa Cock;

    lima ekor babi panggang
    DAP HINDRAF buat santapan
    lima negeri telah ku pegang
    hanya menanti melayu islam kuhancurkan

    hak melayu kita bakal hapuskan
    dengan Nuar Brahim kita sandarkan
    Islam Hadari pastiku dihapuskan
    Projek Babi Mega bakal kita tegakkan

    Ladang Tumbuk indah sekali
    Menjadi tempat babi bertandang
    Wahai Melayu pikirlah berkali-kali
    Maruah dirimu sering ditendang-tendang

    inilah hakikat bila keling paria dan apek jadi minoriti mereka minta simpati dan mohon toleransi dari Melayu…
    bila dah kononnya jadi majoriti, mereka pasti tak sedar diri dan diskriminasi…

    Nanti ko…

  14. eh bukan sample DNA terbaru anwar tak bagi ke? dia cakap leh guna sample yg lama? siapa fitnah siapa ni.haha semangat gile bela anwar,padahal diri sendiri pun taktau mana betul..pakar perubatan kata tak bogel,tapi anwar cakap dibogelkan? pesan aku,jangan percaya cakap sesiapa.kerajaan bohong,smua orang bohong.kita percaya Anwar Ibrahim!! semua dia cakap 200% betul,tiada fitnah tiada bohong,hidup anwar!! (ucapan tiada kaitan dengan blog http://www.anwaribrahimdotcom.blogspot.com/)

  15. Did it really happened? did it not?

  16. Si saiful tu pondan.. memang dia suka memantat sejak kecil lagi. korang baru tau sebab dihebohkan oleh berita. rakan-rakannya dah tau sejak dahulu lagi…mungkinlahhhh mana kite tau.

  17. Masyaallahutaala…siapa org yg menuduh org ni..boleh dikenakan hukum qazaf menuduh tanpa 4 saksi..Jangan gunakan tanganmu yang dijadikan Allah memburukkan manusia..sedangkan dirimu belum tentu baik..Terbukti sekali org yg mengutuk lebih teruk dan menyemai kebencian dan bukan kedamaian..Rasullulah SAW tidak pernah mengajar kamu begini…Jangan esok ditanya oleh Allah tentang tanganmu apa yang kamu perbuat dan buruk2kan orang..lebih baik kamu berdoa kepada Allah tunjukkan kebenaran bukan menyemai memaki hamun.soalnya muhasabah diri anda dahulu sebelum anda berkata begini begitu….Wallahualam…

  18. nama website sedap dah..Anti DAP.. tp dok hentam melayu..apa nk jadi..dunia sudah nak terbalik daaa…

  19. terima kasih pada kerajaan BN {barang naik} kerana mengekalkan harga minyak walaupun harga minyak di pasaran dunia jatuh…

  20. website buat malu org melayu sahaja.sekejap cakap laporan ada kes liwat, bila dah ada laporan hospital yang menujukkan sipul kari lubang dubur masih elok . Anti DAP cakap tidak sah sebab bukan hospital kerajaan. saya rasa lah pembelmelayu dalang utama kes kini berlaku.beliau mcm ular tiada tikus dak dimakan.cuba kita periksa dubur Anti DAP ?

  21. baik aku fikirkan mcm mana nk tambah pendapatan.. tak guna gaduh2 buang karan je.. dapat dosa kering je…hahahah

  22. sebenarnya agak kelakar kalau nak tuduh saiful atas tuduhan qazaf tu, contoh : kalau saya nampak org dirogol, perlukah saya kemukakan sampai 4 org saksi dgn masa yg terhad? bagaiman kalau terjadi pada anak perempuan, isteri saudara2, perlukah sampai 4 orang saksi?

    malah, masa zaman nabi yusuf, beliau x da saksi yg boleh kata beliau yg digoda oleh zulaikha tapi boleh selamat mengikut logik menteri yg pada masa tu.

    pada sy untuk isu anwar dan saiful bukhari ni x perlu sampai jatuh hukum qazaf, atau apa juga term dalam islam untuk menterjmahkan aktiviti liwat ni, x perlu berselinding dlm kelemahan term2 yang ada dalam perundang islam sekarang, x perlu. … dah bosan tengok lakonan anwar nie…
    Sebenarnya..
    yang penting orang melayu nak tengok anwar dengan berani junjung Quran depan org ramai mengatakan dia x meliwat saiful.. kalau dia buat je ni confirm sume org diam, x ada fitnah dah. sebb dia melaknat diri dia depan Allah Taala menafikan perbuatan itu. masalahnya sekarang dia berdiam diri, walhal kalau nak buat akuan sumpah tu x sampa 10 minit pun, nie dah samapi berbulan2.. saudara x hairan ke?

    Org yg nak perjuangkan agama perlu faham, berani kerana benar. Qazaf tu hanya sekadar term untuk menterjemahkan dalam skop apa maslah tertentu dibahaskan dlm undang2 islam.
    Yang penting anwar berani x bersumpah? Saya hanya berharap anwar jgn lagi berselindung dibawah kekurangan perundangan islam Malaysia yang ada, Allah maha melihat, maha mengetahui apa yg anwar buat, sekiranya betul x meliwat mengaku lah secara terbuka, jgn biarkan orng melayu berpecah belah dan bergaduh sesama sendiri lagi.. hentikanlah.

    Tapi Sekarang masalahnya, anwar kata dia hanya berdiam diri shj atas nasihat peguam.. siapa peguam anwar yg kendali kes ni.. Islam ke tidak? Kenap x suruh anwar buat je pengakuan terus, kenapa dolak dalik bnyk sgt…

  23. Budak ipol tu memang suka tonggeng,jangan salah kan sesiapa. kenapa semasa kena tak repot dah lama BARU NAK SEBUK SEBUK .
    Terlalu aneh sekali/………..uuuuuuaaaa sedap sedap mau lagi

  24. kalau al-arqam dulu sangggup bersumpah laknat untuk demi mengharap kebenaran dari Allah, kenapa anwar tidak?
    Cukup la anwar, cukup2la menipu orang melayu.

  25. anwar memang kami dah tau dia main bontot sejak dia di um lagi..dia memang takkan masuk syurga sebab dia tak masuk pas..

  26. Betul kata pikir pikirkan.
    Orang Islam akan terima Sumpah Laknat seperti yang disarankan oleh Mufti Perlis.
    Sumpah junjung al Quran dalam masjid dan berwuduk sudah cukup meyakinkan orang Islam tentang kebenaran Anwar Ibrahim. Kenapa mesti dengar nasihat peguam untuk jangan bagi komen? Peguam tu hindu. Apa dia tahu mengenai ajaran dan kesucian Islam? Anwar kena junjung Quran dan lafazkan Bismillah diikuti dengan — Demi Allah Taala, Demi Rasulallah, aku tak liwat dan tak pernah liwat !!!
    Barulah saya percaya dan seluruh rakyat Islam Malaysia percaya. Awat takuuutttt !!!!

  27. sokong 100% pikir pikirkan, peguam melayu tak nak bela dia, dia cari peguam hindulah…kalau betul tak buat beranilah junjung quraan.

  28. Zaman ini zaman fitnah.

    marilah kita berdoa dan bersolat hajat, agar Allah s.w.t tunjukkan kebenaran yang terang-benderang.

  29. Kita tunggu dan lihat je sape yang benar dan yang tidak. Terlepas di mahkamah dunia, mahkamah Allah dah memang duk tunggu… Biar le mereka terus bersandiwara…dunia ni kan pentas lakonan. Apa nak heran dengan semua sandiwara ni!!! Bak kata Nabil ” aa lu fikir la sendiri…..

  30. sedih tgk org kiter bercakaran sesama sendiri….apakah sebab yg ramai sgt tak puas hati dgn UMNO, tu yang kene betulkan dulu….kalo la UMNO tu wat keje betul2, buat keje untuk islam n melayu, takkan la berjuta org islam sendiri dah tak sokong…
    nie kes cuba selindung kesalahan & terlampau angkuh….priority dah bukan ke rakyat.banyak masuk poket….masuk politik pasal duit…org marah la….si Khairy buat masalah….lagila org marah….
    mari merenung balik knapa tamadun islam banyak jatuh….pasal org kafirun melaga-lagakan sesama umat islam…..knapa sampai boleh dilaga-lagakan? pasal pemimpin islam tu lemah dan mementingkan diri sendiri…
    sampai satu tahap umno dah jadi syok sendiri…berubahla umno….takkan PR dapat vote kalo korang buat keje yg patut…sengsara rakyat bawah pemerintahan Khairy nie!(penyokong che det)

  31. kalaupun anwar bersumpah,,tup..tup kna petir, apakah anda percaya yg penyokong mereka akan mempercayai si saiful. aku jamin kalaupun tetiba anwar kena bala,maka mereka akan berdolak dalik mengatakan bahawa kejadian tersebut kebetulan.. apapun siapa yg bersalah,setakat ni..jawapannya anwar..selagi sumpah saiful jadi buktinya,

  32. Punca Melayu berpecah hari ni adalah Dr. Mahathir………….

    Fikir2kan lah fakta ini.

  33. saudari kartini.. boleh terangkan bagaimana dikatakan tun mahathir punca perpecahan?
    Apakag kerana dia pecat Anwar atau kerana dia melantik Abdullah? Atau alasan lain?

  34. Cik Kartini Harun, ada pepatah mengatakan bahawa lebih baik diam dari berkata-kata. Kalau nak berkata pun biarlah terang dan jelas. Saya rasa komen Cik Kartini adalah salah satu contoh punca kenapa melayu berpecah. Think hard.

  35. kepada -PAS jamin masuk syurga- jgn malukan org2 yg beragam anda gunakan nama pas tapi kata2 ya allah dasyat nyer…so cm mana kami nak percy pas adalah dikalangan org yg masuk syurga erm….????

  36. dari kecil hingga besar hanya kerajaan BN ni la yang sediakan kelengkapan utk semua masyarakat.. jalan raya…sekolah…masjid…
    tapi tgk lepas dah senang mereka2 ni kutuk…
    mmg x sedar dik untung….
    klau diberi pilihan sekalipun aku ttp dgn UMNO
    klau pilih anwar bermakna korang pilih DAP (KAFIR)

  37. Kartini lu tak tau lu jangan nak cakap. Cuba lu fikir baik-baik aaa sapa yang naikan melayu. Sapa yang cakap kat orang putih orang melayu memang dok atas pokok tapi naik-turun pakai lif last-last mat saleh terus diam dan takut kat dia

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: