Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam majalah terkenal kafir harbi Israel

Bila saya membaca Jerusalam Post, saya terkejut melihat DSAI mendapat tempat dalam majalah yahudi anti Islam tersebut. Anda boleh membaca mengenainya di http://www.jpost.com

Saya hairan kenapa DSAI mendapat liputan meluas di negara kafir harbi tersebut!!! Berdasarkan, artikel tersebut, nampaknya majalah tersebut tidak sabar-sabar menunggu DSAI menjadi Perdana Menteri Malaysia ke-6, tapi kenapa??

Sama-samalah kita fikirkan!!

Anwar Ibrahim Dalam Majalah Israel

Advertisements

7 Responses

  1. Anwar opportunist!

    Mana ada pejuang Islam yang berdendam semacam dia ni.

    Umar Al-Khattab pun garang orangnya, tapi dia tak pernah berdendam.

    Nampaknya dialah satu-satunya banduan Malaysia paling berjaya.

    Mungkin lepas ni banyak lagi banduan yang keluar penjara dan masuk politik.

    Satu lagi, takde sorang pun penyokongnya yang berterima kasih atau barangkali tidak sedar apabila Anwar diberi layanan sebagai tahanan politik, sekalipun jenayah yang dilakukannya bukanlah jenayah politik.

  2. anwar agen anasir kafir luar………

  3. dunia tahu anuar kroni yahudi dan amerika cuma ada melayu kat Malaysia ini yang buta dan bacul menyokong anuar.

  4. Sepatutnya orang macam ni dah lama di hapuskan…..inilah satu-satunya orang melayu yang paling bebal yang pernah aku jumpa di muka bumi.Sanggup menghancurkan bangsa dan agama sendiri demi kepentingannya.Walaupun aku tak berapa suka dengan segelintir pemimpin umno sekarang ni,tapi demi bangsa dan agama aku rela berjuang agar bumi malaysia ini akan terus di pimpin oleh orang melayu.Hidup melayu,hidup islam….allahuakhbar

  5. Amerika dan Israel….

    Anwar…

    anak emas?

  6. Aku amat menyesal mengundi calon PKR, tidak akan ku ulangi lagi kesilapan lalu. maju melayu, maju UMNO….

  7. Alhamdulillah.. terimakasih saudara piyan. Kesilapan mengajar kita menjadi lebih berwaspada. Hidup melayu, daulat islam.. Allahuakbar

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: