Video Anwar kutuk Pelajar UiTM sebagai Bodoh

Advertisements

7 Responses

  1. berselindung di sebalik misai dan janggut yg nampak alim..tp hakikatnya..lidah bercabang..

  2. Anwar pun bodoh juga..

    Masuk UM jalan belakang, belajar sastera tapi kena repeat.

    Hidup bertongkat Hak istimewa melayu, sekarang dah angkuh menghina sistem tongkat yang menyelamatkan dia, sebab Bush backup dia.

    Tapi bijaknya Paklah, Mahathir, Najib, Nik Aziz tak tau::

    -Pandai ambil hati..
    orang2 yang telah dia saiiko…
    (orang2 terpinggir, dalam kecemasan, sesak dan hanya mendapati satu2nya jalan untuk hidup melalui Nuar)

    Kata UMNO:
    Kerajaan telah membantu gologan tua, mewujud ketsabilan, meranggsang ekonomi, tetapi keadaan kini tidak… minyak naik,..

    Kata Anuar:
    Jgn hanya memikirkan projek2, Golongan petani, nelayan, buruh kasar jgn ditindas. Orang tua, anak yatim, pekerja estet akan menikmati keuntungan..Pak Lah tidak memikirkan mereka ini.. Hanya kroni2 & projek besar.

    UNMO Kata;
    Rakyat sabah, Rakyat Sawarak

    Anwar Kata:
    Orang India, Orang Cina, Orang Melayu, Orang kadazan, orang Iban, Orang Murut…

    Anwar Kata:
    Ini kerajaan zalim, hanya memikir kroni,
    (Adakah dia baik selama masa dia TPM pun sama?)

    Anwar Kata:
    Kalau Nik Aziz saya bagi 50 juta, saya tak takut. Pasal Apa?? Pasal Tok Guru tak rasuah. Kalau Pak lah..

    (Maka terlenalah Nik Aziz sampai Anwar tidak perlu bersumpah)-dibodek sbg Ulama, adil & tahu berbelanja.

    Kesimpulan:
    Kebijakan Anwar boleh dipelajari.
    1. Mula2 dia meletak negara dalam keaddan huru-hara & akan musnah. (chaos)

    2. Kemudian: Orang2 yang dengar ceramahnya terasa dijaga oleh Anwar yg ‘caring’ dan satu2nya cara membebaskan diri memalui Nuar ini. (order)

    Golongan tua, pekerja kilang..nelayan.. akan terbela.

    Kesimpulan 2:
    UMNO/BN gagal dalam menarik pelanggan.
    Modal pembangunan meskipun benar- menunjukkan keangkuhan & penglibatan kroni tidak meningalkan kesan ‘caring’ kepada rakyat kebanyakan.

    Itulah yang dipeningkan Paklah, Najib & Mahathir kenapa Nuar ini berjaya? Padahal orang tau Bush jaga dia, liwat, belajar tak pas, dan tak boleh kerja lain boleh buat selain mencacai..

    Kalau betul nak tolong orang julalah banglo 7 juta. 1 juta buat rumah baru, lain2 sejuta sedekah kepada nelayan, petani, hindraf dsb. bual modal perniagan nak hidup.

  3. Jgn pikir jauh2

    Basic Jualan: Pandai ambil hati.

    Basic Politik:
    Kena tau/ Pandai ambil hati masyarakat, orang tua, orang Iban, golongan petani…dsb.

    Paklah kena pagi training motivasi.

  4. anwar gay,gay,gay,gay mne belajar,mcm ko r anwar..xblaja..so ko msok uitm dlu,bru ko tahu bodo ke xbodo pelajar uitm..ak rse ko lg bodo r.melayu xsedar diri,,dah r gay..suh besumpah byk r ko nye alasan..xboleyh lah pe lah..kalu dah tiade saksi,2-2 org bersumpah lah..anwar boo,anak anjing sial pye org melayu macam ko!!

  5. Tak payah fikir-fikir lagi .. kalau Anwar kata student ITM bodoh dia lagi bodoh sanggup mengatakan anak melayu itu bodoh.

    Satu persoalan studennt2 UITM tu yang berarak sana sini takan 100% anak orang UMNO kot… mesti ada anak PAS dan PKR jugak kan .. Tak marah ker ? Kalau anak dan adik awak dikatakan Bodoh ??

  6. saya ni memang x minat dgn DSAI sejak tahun 1994 masa tu dia lawan arwah gafar baba untuk jawatan TPUMNO. saya dapat cerita pasal DSAI masa lepak kat centre market dulu. Kawan saya memang bijak politikdulu dia dalam ABIM memang penyokong kuat DSAI tapi bila dia tengok orang ni dah bercanggah konsep dan dasar abim dia blah. Last sekali saya jumpa kawan saya ni dalam lrt nak ke ampang masa tu plak tengah reformasi saya terus duduk seelah dia dan secara langsung terus dia cakap `betul tak cakap aku’. Tu pasal masa reformasi dulu saya buat tak tau je kawan-kawan ofis saya sibuk pasal reformasi dan ada kata saya ni penokong kuat TDM. Saya sampai sekarang respeck TDM. Dah 4 tahun saya tinggal di PP bulan 10 ni balik KL semula. Apa yang saya lihat orang melayu kat sini bukan melayu sejati kalo ada pun hanya campuran penuh dengna hadad dengki iri hati dan kiatnat. Satu sifat orang penang ialah tidak mau mengaku kalah dan tidak mahu orang lebih dari dia. Apa nak jadi jadilah. Tu pasal melayu di sini mundur dan tak heran cina yang memerintah. Cuba bangkit dan sedar orang melayu penang. buang sikap lapuk tu ingat jangan sampai jadi Balik Pulau Bayan Lepas Sini terpulau sana terlepas. Jangan asik mabuk free di laut dan mabuk berbayar waktu malam. Di permatang pauh tiada apa boleh dibangga hanya bandar perda pada waktu malam sarat dengan goyang inul.

  7. Wahai orang Melayu sedarlah kalian,Pemimpin macam ni ke kita nak,sepatutnya dia bela anak melayu tapi dia sanggup kata BODOH ini dah menampakkan kalau dia jadi Pemimpin alamat ORANG MELYU terpinggir,kenapa dia sanggup Kutuk Pelajar UITM sebegitu rupa,bukankah dia dan keluarga dia sebangsa dengan Pelajar UITM.marilah kita FIKIR-FIKIRKAN

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: