Ucapan Terima Kasih kepada Penyumbang Artikel dan Pelawat Setia Anti DAP

Sebelum saya mengucapkan terima kasih, saya ingin tegaskan bahawa antidap.wordpress.com bukan laman pro-UMNO dan saya tidak ingin laman ini dikenali sebagai laman pro-UMNO. Laman website ini juga bukan laman website perkauman. Kami adalah golongan anak muda Melayu yang berusaha mempertahanankan Artikel 153 Perlembagaan Negara Malaysia. Jika Perlembagaan Negara sudah dipertikaikan oleh DAP kafir harbi, maka DAP harbilah yang bersifat perkauman. Jangan pula kami yang mempertahankan Perlembagaan Negara dituduh bersifat perkauman.

Laman website ini adalah khusus untuk membela nasib bangsa Melayu dan agama Islam. Saya ada menerima “invite” sama ada melalui email atau mesej mempelawa saya menyertai blogger pro-UMNO. Saya harap anda lupakannya kerana saya selaku pengasas laman website ini akan kekal dengan agenda asal saya. Mungkin ada di antara penyumbang artikel antidap.wordpress.com kecil hati dengan kenyataan saya ini kerana saya tahu ada diantara mereka pro-UMNO tetapi saya ingin tegaskan pendirian saya.

Tidak lupa juga kepada pengunjung laman website ini yang menuduh laman website ini adalah pro-UMNO. Hanya kerana kami menentang DAP kafir harbi dan kuda tunggangan mereka seperti PKR dan PAS tidak bermakna kami ini pro-UMNO. Untuk pengetahuan semua penyokong PAS dan PKR tegar, dalam politik Malaysia ini bukan hanya ada BN (UMNO) dan PR (PAS dan PKR) sahaja, malah ramai orang yang mempunyai pendirian yang sama seperti saya.

Berbalik kepada isu asal, sememangnya saya ingin mengucapkan terima kasih kepada penyumbang setia artikel di antidap.wordpress.com. Saya sememangnya menganggap semua penyumbang setia antidap.wordpress.com sebagai pemilik bersama laman ini. Saya memang agak sibuk sejak kebelakangan ini dan tidak mampu untuk menyumbangkan artikel yang baik dan berkualiti untuk dijadikan bahan bacaan pengunjung laman website ini.

Walaubagaimanapun, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Saudara Tamin Sari yang telah banyak menulis artikel yang bermutu dan berkualiti sejak kebelakangan ini. Saya amat berterima kasih kerana saudara Tamin Sari yang sudi meluangkan masa berharga beliau menulis artikel demi kebaikan bangsa dan agama. Saya sebenarnya tidak kenal dan tidak pernah berbicara dengan saudara Tamin Sari dari Shah Alam ini tapi saya berharap kami dapat bersua muka dan sama-sama berdiskusi untuk meningkatkan mutu perjuangan bangsa dan agama kami.

Tidak lupa juga saya ucapkan kepada Iqbal, ayi, ptit, boyesen dan hangjebat yang turut menyumbang artikel ke laman ini. Mereka juga telah banyak menyumbangkan banyak artikel yang berkualiti dan berguna untuk tatapan umum.

Ada di antara mereka amat aktif semasa awal penubuhan laman web ini, tetapi mungkin disebabkan kesibukan tugasan kerja masing-masing ataupun urusan peribadi mereka kurang aktif. Tetapi, saya yakin mereka sentiasa setia mengunjungi laman website ini.

Jika anda tertanya-tanya siapakah penulis artikel yang anda baca, sila lihat baca bawah tajuk artikel tersebut.

Tidak lupa juga untuk saya ucapkan terima kasih kepada pengunjung setia serta pengulas setia antidap.wordpress.com. Mereka ialah washad, Perhati Jauh, shahrul, pikir pikirkan, Panglima Perang Cyber, takapalah, anti-DAP, awang , laksemana bentan dan ramai lagi. Tanpa kehadiran anda semua, laman antidap.wordpress.com tidak akan semeria hari ini. Saya benar-benar menghargai komen anda semua.

5 Responses

  1. Syabass antidap.wordpress.com….

    Aku sentiasa mengunjungi laman blog ini utk mendapatkan berita sensasi….
    Almost everyday….
    Maaf kerana tidak menyumbangkan artikel kedlm blog ini….

    Hidup antidap.wordpress.com!!!!

  2. jangan stop kat sini saja…
    teruskan lagi..
    aku dok buka site nih ari2 sebab terlalu bencikan politik sekarang yang makin hari makin hina disebabkan topeng “pembela rakyat”.
    lagi-lagi bila isu2 yang lama dibangkitkan dan dicabar sedangkan benda yang dicabar tu adalah benda hakiki..sengaja mencari isu setelah 50 tahun merdeka..

  3. teruskan perjuangan…
    dan sebarkanlah seberapa banyak info kepada org2 melayu supaya sedar dari mimpi yg panjang..bila kita bersatu,nescaya kafir2 ini akan kecut perut..mereka jadi berani sbb kita lena dan hanyut…renungkanlah

  4. saya pengujung setia blog ini juga ingin mengambil kesempatan utk berterima kasih kepada semua penyumbang utk semua info, maklumat dan pandangan yg diposkan begitu juga pada semua pengulas tak kira yg setuju atau tidak dgn bloger2 disini.. pandangan anda memang dihargai walaupun kita tidak bersependapat tapi pandangan saudara seharusnya dilihat dari sudut positif. Tujuan blog ini amat jelas, kita mahu mempertahankan hak kiat org melayu islam dibumi malaysia ini.. saya doakan semoga usaha saudar2 sekelian dirahmati Allah swt dan membawa kesedaran MELAYU MESTI BERSATU.. ISLAM WAJID DIPERTAHANKAN.. Allahuakbar.. pada penjahanam2… ingat pepatah kami orang Melayu…. Membujur lalu melintang patah, biar putih tulang kami tidak rela berputih mata.. Patah sayap kami Anti DAP akan bertongkat paruh.. Biar darah dan keringat membasahi bumik, namun berundur tidak sekali.. ini bahasa anak muda melayu.. darah kami tidak sejuk, jiwa kami tidak kenal takut, dada kami tidak kosong, akal kami bukan sejengkal, kederat kami bukan alang… ingatlah wahai perosak bangsa…

  5. syabas, teruskan perjuangan…
    sebaik-baiknya jangan berpihak. maintain your independent & stay neutral. yang mana benar kita sokong. yang mana salah kita belasah. yang penting agama bangsa & tanahair mesti dipertahankan dgn jujur & ikhlas bukan kerana duit, kuasa atau apa2 agenda tersembunyi. InsyaAllah bantuan Allah akan sampai.

Leave a Reply

