Melayu Selangor terus ditindas DAP kafir harbi!!

BN Selangor hari ini mempertikai tindakan Kerajaan Negeri Selangor ingin memindah pemasangan talian penghantaran elektrik voltan tinggi bagi projek Pengukuhan Sistem Kawasan Tengah (CAR) di Sungai Terentang, Rawang.

Ketua Pembangkang Selangor, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo, percaya penangguhan dan usaha memindahkan projek ini ke kampung sg bakar dan taman Tun perak berunsur politik perkauman.

Ini kerana kerajaan negeri ingin memindahkan projek ini dari tapak asal yang diduduki oleh kaum cina ke kawasan yang majoriti kaum Melayu.

“Ia tidak sepatutnya menjadi isu perkauman. Tapak asal di Sungai Terentang dipilih kerana ia telah pun mempunyai talian tersebut. Apa yang dilakukan ialah projek menaik taraf sahaja. Lagi pun tanah tersebut pada asal sememangnya tanah rizab Tenaga Nasional Berhad sebelum dianugerahkan kepada setinggan di situ pada 1980-an.”

Advertisements

10 Responses

  1. puak ni memang dah nampak sangat kuat dasar perkauman dia. Macamnana org2 pas &org Melayu dalam pkr masih tak sedar2 lagi yang mereka sedang diperkudakan oleh dap.
    Sedarlah org2 Melayu sekelian, bangunlah bukakan lah mata dan pintu hati mu.
    Bersatulah, selamatkan bangsa, agama & negara kita dari kapir laknatuAllah.

  2. betul kata takapalah, sekurang-kurangnya projek mega kandang babi PKR diselangor akan terlaksana khas untuk keturunan DAP. Melayu Selangor cium tahi aja.

  3. teroookk!!!
    wahai melayu2 islam di perak,selangor atau di malaysia!!! sedarlah pemimpin kamu (islam) dalam pas@pkr tidak sedar mereka diperalatkan dengan istilah ‘keadilan’!! tiada makna keadilan jk melayu islam menjadi pak turut@lemah dibumi sendiri. ambilh iktibar dr bangsamu di singapura!!

  4. minyakk??
    sedarlah wahai rakyat malaysia.negara kita hnya mengharpkn dr untung mykje.jangan membazir dengan nk hidup harapkan subsidije!! sedarlh kerajaan buat keputusan itu demi masa depan. simpan duit sekarang untuk anak2 kita dimasa depan.minyak dah habis nanti nk korek mana duit berbilion2??? anuar bolehke bagi???
    ingat cucu2 kita nnt!!!

  5. Aku rasa belum lama DAP memerintah, dah macam-macam benda yang dia nak ubah ikut citarasa sedap perut depa je.. claim nak buat kandang bab1 besar-besaran pastu claim nak padam laungan azan dan skang ni nak bagi tali karan berbelit kat tempat melayu fasal depa tak nak tengok mende tu dok bejuntai kat tempat dia, padahai itu memang lokasinya yang asal.

    Inilah dia c**a kafir yang sungguh keparaat. Memang nampak sangat nak jadikan tempat asaul-usul kelahiran kita macam Singapoorah!
    Tengok je lah pendam bangkai depa, kalau boleh nak diambiknya satu lot untuk kaum dia je, satu macam megah kat atas bukit.

    Orang melayu suma, janganlah korang jadi macam Iraq nuu. Depa kalau bersatu dulu Amerika memang tak dapat bolos punye, cukup sekadar gah ngan baling bom dari jauh je.. Kalau korang terlalu pentingkan parti dan emosi lebih dari agama dan bangsa sendiri, insyaAllah badi depa tu akan datang sini bila-bila masa tanpa sapa-sapa pun yang sangka…. Nauzubillah.

  6. Insya Allah sampai satu masa yang dijanjikan Allah, Melayu pasti bangkit semula…DAP, PKR dan PAS akan tersungkur April 2013.

    Kekalahan UMNO dalam PRU 12 membuka banyak hikmah yang perlu orang Melayu khususnya UMNO/BN pelajari dan membetulkan kesilapan2 lalu.

    Teruskan membongkar segala kemungkaran DAP kafir harbi keparat laknatullah, hancurkan PKR pembelot bangsa dan peliwat agama dan PAS yang masih terlena dengan aroma babi.

    Allahuakbar

  7. Jahanam punya DAP…

    PAS pon pembelot..

    PKR lagi la tak boleh pakai…

  8. Kerana taksub dengan pemimpin.orang melayu tak kisah dihimpit dan dibuli.selepas nie sokong lagi Dap,Pas dan Pkr.Bila tanah hilang,kampung hilang, baru terbuka mata.Rumah pangsa macam rumah burung ada,takpa.Kalau negara hilang? nak duduk dibumi mana?

  9. kafir laknat DAP akan mempergunakan KUASA yg ada sepenuhnya dlm masa 5 tahun nii…

  10. ni boleh mendatangkan marah..isu sebegini la yg perlu dibongkar..Pakatan Rakyat sebenarnya hanyalah PAKATAN JAHAT yg tujuan asalnye adalh utk menghancurkan agama islam dan umat Melayu di negara ini..sentimen dan provokasi berkenaan harga minyak di negara ini sbnrnye digunakn oleh pihak laknat ini utk memutarbelitkan/ mengelirukan rakyat supaya menyokong mereka…PAKATAN JAHAT utk Rakyat…Bangkitlah org melayu..lihatla apa yg berlaku apabila anda mengambil tindakan menyokong mereka…Bangkitla di PRU-13..Kuburkan Pakatan Jahat ini…

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: