Anwar Menipu lagi

Nampaknya Anwar yang sentiasa menjadi binatang tunggang DAP kafir harbi dan Yahudi terus menipu pengikutnya yang tidak suka menggunakan otak untuk berfikir. Semua yang dikatakan oleh Anwar adalah benar belaka… dan segala yang buruk tentang Anwar adalah mustahil dan fitnah semata-mata

Anwar takes up refuge offer from Turkish embassy

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Anwar Ibrahim sought refuge at the Turkish Embassy at the invitation of its Ambassador to Malaysia Barlas Ozener.

The PKR de factor leader wrote on his blog at anwaribrahimblog.com that he had gone to the embassy because he feared for his personal safety.

“I was transported to the embassy earlier this morning (Sunday). I thank all those who offered to assist me in this time of need and am grateful to the Turkish ambassador for extending an invitation to me to seek refuge within the embassy,” he said.

Lihatlah laporan daripada Kedutaan Turki mengenai penipuan yang telah dilakukan Anwar. Malu lah.. kedutaan Turki pun tak nak bela manusia bernama Anwar nie.. pasal itu dia terpaksa keluar. Turki nilah negara yang tidak membenarkan pelajarnya memakai tudung ke Universiti… Anwar sememang nak menjadikan Malaysia seperti sebuah negara turki

June 30, 2008 16:40 PM

Anwar Was Never Invited To Turkish Ambassador’s Home, No Political Asylum Request

PUTRAJAYA, June 30 (Bernama) — De facto Opposition leader Datuk Seri Anwar Ibrahim, who is accused of sodomising an aide and is currently holed-up at the Turkish ambassador’s residence in Kuala Lumpur, was never invited to the diplomat’s home nor had he sought political asylum from the Turkish government.

Foreign Minister Datuk Seri Rais Yatim, after a meeting Turkish ambassador to Malaysia Barlas Ozener at Wisma Putra Monday, told reporters that the diplomat had clarified that Anwar was never invited to his house and that the opposition leader had gone there on his own accord.

“The Malaysian government accepts this explanation. Anwar is not at the ambassador’s house as an asylum seeker but as a guest. It has just been less than 24 hours. If he stays there for a longer period then we might have to take a different stance. The question of political asylum too does not arise,” he said.

————

Advertisements

6 Responses

  1. PASal nak DAPat jawatan PRdana menterilah
    ANWAR AL-JUBURI sanggup Pi Kelentong Rakyat sampai sekarang……..tu pun x paham2 lagi?

  2. woi bingai…lu x tau diam je lah…bagus sgt ke dgn pemimpin keparat lu 2

  3. memang dia pandai putar belit…cakap orang lain bohong…sendiri bohong juga…

  4. orang dok bincang ni dan berani kata sebab berdasarkan pada yang lepas dimana semua nya palsu.Itu adalah pengakuan tuan hak yang mereka-reka. Ingatlah sikit sejarah politik dalam negara kita .

  5. Pengkianat bangsa sanggup buat apa saja untuk mencapai cita-cita jadi PM. Sebelum dapat tittle PM sekarang pun dah jadi PM – Pengkianat Melayu .. at least dapat juga tittle PM tu kan ..

    fikir-fikirkan lah yea ..

  6. Buat acoi2005… jgn la cepat melatah. Kita tak tau siapa yg benar. Berdoa la semoga Allah beri hidayah agar yg benar tetap benar.

    Buat Bangsa Melayu yg disayangi… Bersamalah kita berdoa semoga keamanan kembali dlm politik kita. Marilah kita bersatu menentang kafir harbi. Kita tak perlukan mereka dlm M’sia ni. Tapi kerana merekalah kita bertelagah skrg. Kenapa? Mungkin sebab yg memerintah alpa dgn tanggungjawab, leka dgn kesenangan dan yg membangkang sibuk mencari kesilapan dan lebih gemar melihat UMNO tersungkur walaupun tahu kalau tiada UMNO hancurlah melayu dan sukalah si harbi. Tercapailah cita2 dap nak ambil tampuk pemerintahan. Tak faham dgn bangsa sendiri yg sanggup pijak kepala yg sama bangsa utk junjung bangsa lain.

    Bagi saya… silapnya ada pada semua, baik UMNO (BN) atau Pas dan lebih2 lagi PKR. Dap tu tak payah cerita la. Pemimpin UMNO merasakan telah banyak berjuang utk Melayu. Mereka rasakan telah cukup bakti pada negara. Padahal banyak lagi yg rakyat mahu. PAS pulak hanya pandai buat ceramah. Memang seronok dengar. Tapi kalau buat ceramah tentang Nabi Muhammad lagi sedap. Ni buat ceramah dalam masjid tapi ceramah menghina dan memperlekehkan org ( siapa lagi kalau bukan PM kita dan UMNO ). Tak percaya pergi lah dengar. Kalau saya setiap jumaat di Masjid Pandan Indah. Sebelum Kutbah Jumaat boleh lah dengar ceramah sesat. Kadang2 terbawa masuk Kutbah Jumaat. Yg pro pembangkang senyum panjang… Yg pro kerajaan berkerut dahi menahan perasaan. PKR pulak tak payah cerita lah. Semua dah tahu… jadi tunggangan si harbi keparat.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: