Guan Eng Kafir Harbi tipu Melayu PR hidup-hidup

1. Naikkan elaun RM50 guru elaun KAFA
-Nampaknya bayaran tambahan RM50 untuk guru kelas agama dan fardu ain (KAFA) seperti yang dijanjikan masih belum dibayar. Apa yang sangat melucukan….pemberian wang tambahan RM50 dia nak ambil daripada pusat urus zakat, bukan wang tabung kerajaan negeri!

2. Nak bagi RM100 untuk 100,000 keluarga miskin di Pulau Pinang
-Penduduk Pulau Pinang hanya 1.5 juta orang….kalau betul Penang ada 100 ribu keluarga miskin….anggap 1 keluarga ada 5 orang….5 x 100,000 = 500,000! Adakah ini bermakna 1/3 daripada penduduk Pulau Pinang miskin2 belaka? Lepas tu cakap tak jadi pulak dan setakat nak bayar bil air ajer yang biasanya org kampung pakai dalam RM5 sebulan ajer…

Advertisements

2 Responses

  1. DAP memang penipu… Cuba mengaburi mata rakyat P.Pinang… cuba membayar balik nilai undi yg rakyat berikan… walupun tahu DAP tidak mampu membayar balik…

  2. DAP memang penipu dah namanye CINA babi memang tau rodok je menipu, membelit dan mcm2 lagi la mane ada CINA meniaga betul semuanye menipu Make UP lebih yang beli melayu gak tu pun x paham lagi, CINA dok umah besar orang melayu dok kat umah kecik je tu pun nak sokong cina gak ke pikir la Rakyat Penang Melayu yang sejati jatuh kan Pakatan Rakyat

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: