Heit Hitler : Anwar Ibrahim = Bakal Hitler Malaysia

Advertisements

4 Responses

  1. Anwar Ibrahim = Anwar Israel

  2. Anwar=Karpal=LimKitsiang=otak kacau=penyebarkebencian.

    Apa jasa mereka ini? aku dengar cakap diaoang kepala aku kacau. Nak kata bela orang tak nampak pun badan amal, peluang kerja baik2 diorang bikin.

    Lagi baik dengar Obama/ Bush cakap walau Bush jahat (geng Anuar agaknya) cakapnya bijak tak mcm Anuar=karpal=Lim.

    Tp kat Malaysia, mungkin org2 mcm ni dianggap bijak. Pg US/ UK mcm ni kena rejek.

  3. Wahai Anwar

    usahlah hang nak kencing same orang melayu lagi

    sume orang dah tau yang hang gilakan krusi PM tu, sampai sanggup jilat buntot LKS dgan kapal senget.

    Hang begitu tolol, taksub dengan konsep ketuanan rakyat, macam lelah bedawi dengan islam hari harinye.

    sedarkah yg ketuanan rakyat tu samelah dengan malaysian malaysia yg DAP kafir harbi tu asyik mimpikn? ketuanan rakyat tu juga bermakne hang nak jadikan malaysia in sbagai republik, lepaih tu raja2 dan bangsa hang nak letak ke mano?

    Kalo orang mlayu hancur pun hang pedulik ape, hang dan croni hang kan dah kaye raye

    Memang sah hang ni pembawa sial kpada bangse melayu,sampai cina babi pun dah tak takut pade mlayu lagi.

  4. DSAI seorg pemimpin yg berkebolehan memimpin sesebuah negara spt M’sia klu nak di bandingkan dgn menteri2 yg ada

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: