Surat Lee Kuan Yew untuk kuasai Malaysia?

Hi saya LEE KUAN YEW

Saya ingin mendapatkan Malaysia bagi memajukan lagi negara Singapura sebab negara saya sudah habis sumber asli. Saya dapati inilah masa terbaik pada Zaman Abdullah ini kerana pada zaman Tun Dr. Mahathir dulu dia selalu sahaja dapat menghidu taktik saya. Pak Lah saya dapati dia mudah dipengaruhi. Anak didik saya LIM KIT SIANG daripada DAP yang akan melaksanakan perancangan saya

Cara dia saya guna strategi 3 Fasa:

FASA PERTAMA

1) Menguasai secara tidak langsung melayu-islam UMNO
Khairy Jamaluddin= Oleh kerana saya nampak dia begitu bercita-cita tinggi didalam UMNO saya tolong dari sudut kewangan dengan TEMASIK HOLDING dan ECM LIBRA. Saya berhabis berjuta-juta dollar pun saya tak kisah kerana habuan akan datang lebih besar dan saya pesan pada bangsa-bangsa saya di Malaysia supaya sokong dia dari sudut kewangan. Saya perhatikan dalam UMNO siapa yang ada hubungan dengan PM boleh naik dengan begitu pantas. Cth Najib dengan Tun Razak, Hishamuddin dengan Tun Hussien Onn

2) Menguasai secara tidak langsung melayu-islam di luar UMNO
Anwar Ibrahim : Saya dapati anwar ini disokong oleh 50% melayu kerana karisma dia. Saya dapati dia sangat marah ngan pada BN dan UMNO kerana pernah dipenjarakan dan hanya dia seorang tahu korupsi dalam UMNO. Ini adalah peluang saya dan saya tolong dia dengan media. Saya tahu di media Malaysia dia disekat. Saya pesan pada bangsa saya didalam PKR supaya sokong habis-habisan Anwar. Bila dia dah takde jawatan PRESIDEN KEADILAN tu kita punya. Slogan Anwar : JGN PANGKAH BARISAN NASIONAL amat menguntungkan kita . Secara tak langsung jika ada pertandingan dalam pilihanraya 1 vs 1 rakyat akan pangkah DAP
PAS : Saya dapati parti PAS payah dikuasai dan biarkan Khairy mengapi-apikan permusuhan antara PAS ngan UMNO dan yg paling penting PAS menguasai dinegeri melayu miskin dan itu bukan sasaran utama saya.

3) Ekonomi
Naik Harga Barang : Harga barang kita naikkan habis-habisan supaya rakyat marah dengan kerajaan. Kita gunakan alasan minyak Ini mudah saja sebab ekonomi di Malaysia bangsa saya yang pegang.

4) Sosial
Kita timbulkan suasana tidak selamat di Malaysia . Kita gunakan dadah, pelacur, kongsi gelap. Bukan susah hampir 80% mereka ni bangsa saya. Memang saya tidak suka mereka ni tapi pada saat2 ni kita mesti menggunakan mereka. Lepas kita berkuasa nanti kita hapuskanlah mereka-mereka ni

5) Menjatuhkan Cina & India & Kaum lain yang menyokong BN
Kita keluarkan semua DVD lucah dan isu-isu pemimpin-peminpin mereka supaya mereka tidak percaya pada MCA & GERAKAN. Kita api-apikan India miskin supaya mereka marah ngan MIC. India-india hindu begitu fanatik kalau kita sentuh bab kuil. Takpe2 saya gunakan sentimen tu.

FASA KEDUA

Saya akan lihat keputusan pilihanraya nanti

Jika Barisan Nasional Menang
1) Kita naikkan khairy dan kita mintak Jawatan TPM 2.

Jika Barisan Pembangkang Menang
2) Kita naikkan Anwar dan bila dia dah takde nanti.. Kita bertanding jawatan Presiden Keadilan. Kita biarkan dulu dia bentuk kerajaan

FASA KETIGA

Bila kita dapat Malaysia ini apa tindakan kita:
1) Kita jadikan Singapura role model kita dan kita tiru mereka.

Saya ada jumpa sahabat saya ARIEL SHARON di Israel ari tu. Dia sokong saya dan dia ramal bangsa cina akan menguasai dunia satu hari nanti. Dia kata satu hari nanti semua bangsa Cina akan bergabung diketuai oleh Negara China . Dia kata kebangkitan kita diramalkan didalam TAURAUT, INJIL & ALQURAN. Dalam Al-Quran kita digelar Yakjuj(Cina) Makjuj(Majusi). Ingat saudara sebangsa saya, Cina di Malaysia dan seluruh dunia USA dan EUROPE amat gerun dengan kita sekarang. Org Islam ingat musuh diorang USA dan diorang masih belum sedar kita akan tikam dari belakang. Dia menawarkan bantuan pada kita?..

8 Responses

  1. Mungkin hajat Lee Kwan Yew tak tercapai, sekurang2 sebelum masa dia mati dan dibakar api neraka-akibat sikap jahatnya.

    World power mcm Freemason/Israel/NWO dah tak minat nak tolong Singapore & mungkin juga overseas chinese.

    Dulu diorang support singapore pasal, kemungkinan Islam akan kuasai dunia. Tapi diorang dah kaji Bangsa Melayu tak begitu aggresif & otak mereka tidak akan berfikir terlalu jauh seperti Bangsa Aryan (Arab,Eropah,India,Pakistan, Afghan) pendek kata yg ada baka hidung besaq. Orang Melayu bukan tamak dan hanya secara azalinya mahu hidup aman. (Bangsa aryan yg agama Islam& cakap melayu adalah melayu: Mamak, Tun Hussien, Abdullah, mungkin saya juga).

    Dan juga, Dulu diorang support overseas chinese hanya untuk jatuhkan Komunis. Mcm South Korea sekarang (Samsung, Hyundai dll) vs North.

    US sekarang sponsor Taiwan (ICT tech) untuk dijadikan batu api. Condolezza umumkan kwan sejati mereka sekarang Australia, Korea & Jepun (nama singapore tak lagi disebut, pastinya LKY masih lagi melobi).

    Bkn untuk takutkan sesiapa, Misi anti-cina mungkin telah dimulakan. Adidas melancar kasut ‘babi’, Taiwan mula dilaga2kan, Tibet, overseas network dsb sudah jadi kacau.

    World Power tak akan attack sebarang negara kecuali:
    1. Ada sumber asli Iraq,Vanezuela (mcm surat di atas,copycat formula utk kuasai mungkin biodiesel)
    2. Suatu kuasa yang mahu menjadi setaraf mereka.

    Kesimpulannya, apapun terjadi satu2nya bumi Melayu hanyalah di rantau Nusantara. Tiada dunia lain. Cina & India ada HK,Beljing, Tamil Nadu, Delhi, Calcutta.

    Jgn terpengaruh dgn hasutan syaitan yang memecahkan Islam. Kata Tsun zu cara mudah nak menang perang -kenal musuh & Jadi batu api. Musuh DAP ialah Melayu & Islam, itulah tujuan ia ditubuhkan.

    UMNO & Pas dah gaduh pasal soal remeh temeh, Islam hadari, hak nak jaga babi dsb.

    Ulangan, apapun terjadi satu2nya bumi Melayu hanyalah di rantau Nusantara. Jgn bagi muka lebih2. sekali terlepas, selamanya tergadai. Takda siapa akan menolong, kecual Melayu itu sedar dan tak berkhayal mcm Khairi, Anuar & Abdullah-syok sendiri.

    Yg Benar

    pakar dunia

  2. isk betul ke tu surat lew kuan yew atau org kita yang paranoid fikir macam tu?? ada bukti?? sape2 leh jawab kemusyikilan saya?

  3. Betul ke tak bukan persoalan, tp jgn kalau dah terlepas tak mungkin dapat balik. Oleh itu kena berhati2. Jgn bersikap paranoid dgn bangsa sendiri. Memihaklah kepada bangsa sendiri.

    Jgn besekongkol dengan sysitan, yg matlamatnya nak hapus hak Melayu/Islam di bumi sendiri. Tanya lah sedara yg tinggal di Singapore.

    Dulu mereka anti-Malaya, sekarang dah terima padahnya. Lagi satu, saya tak berpendapat BUDAK ni budak Melayu (menyamar), kerana kelihatan sikap anda yg memihak.

    Kalau BUDAK ini budak Melayu, inilah tak sedar2, kalau lambat sedar..dan terpengaruh habisla.

    Melayu telah membela India & Cina, tp jgn harap mereka akan berbuat perkara sama jika Malaysia terlepas ketangan mereka. Tiada bumi lain milik Melayu.

    Kalau pergi Arabpun, saya musykil Pak Arab akan terima org Melayu ramai2 sebagai pelarian.

    TamilNadu & Beljing saya rasa boleh terima bangsa mereka.

  4. Budak ni cakap dia seorang pelajar,

    Tak apa, bagi dia peluang habiskan belajar dulu, nanti masuk dunia sebenar, kerjalah dgn syarikat majoriti bangsa lain, rasalah sendiri dekat mana kedudukan org kita masa tu..

    Time belajar memang indah, tapi bila dah keluar cari makan sendiri, dalam sektor swasta, rasalah sendiri..

  5. main point nya..
    aku nak tahu ialah kenapa kedudukan bangsa kita seperti sekrang??
    aku nak ko jawab n terang kan satu persatu..
    sebab apa masalah ini berlagu??
    n one more thing ketika hendak beri penjelasan jangan tunding jari kepada orang lain..

    bagaimana pula dengan wakil2 rakyat kita yang sendiri tak betul??

    jadi apakah yang harus kita lakukan supaya tidak dipijak??
    kita tidak boleh duduk dan cakap sahaja sampai bila2…
    kerajaan harus melakukan sesuatu.. begitu juga dengan bangsa kita…

  6. Yaa..inilah realiti sekarang..org2 bukan melayu pandai bercakap bhwa Melayu kite mengamalkan sikap perkauman atau racist..tp kalau kite lihat senario pekerjaan sekarang yg mana sektor swasta dikuasai oleh org2 bukan melayu ni,mereka bersikap racist terhadap org melayu…tgkla iklan2 pekerjaan dlm surat khabar..ade ke patut letak syarat boleh berbahasa mandarin??berapa kerat sgt org melayu boleh berbahasa mandarin??ni menunjukkan sifat racist kaum2 bukan melayu…jd perlula kite bersikap racist juga demi menjaga kepentingan kita..jgn la beri muka sgt..melayu telah lame mengalah…sudah smpai masanya kita bertegas..mari tegakkan hak bangsa kita di Tanah Melayu ni…

  7. Sungguh hebat. Pendapat anda mungkin tepat sekali.

    Saya harap ramai orang Melayu akan membaca pendapat ini. Boleh buka mata sebelum terlambat.

  8. Saya pernah kerja dgn syarikat swasta yg management nya majoriti bangsa cina dgn CEO berbangsa jepun..manakala di bahagian technical@servicing bilangannya adalah seimbang dgn melayu,cina dan juga india..saya lihat teknikal kebanyakannya sama rata malah top performance adalah org melayu..tetapi dia tetap tidak dinaikkan pangkat..tetapi yg dinaikkan pangkat ialah bangsa cina sendiri yg baru setahun dua kerja..india pula hanya pandai bercakap inggeris tapi pandai putar belit n pernah mencuri brg spare parts kawan saya yg akhirnya kantoi oleh cctv..tetapi dorg bole jadi manager..itulah realitinya..majoritinya hanya pandai condemn kerajaan pada hari ini tetapi x sedar duit dan keuntungan yg mereka dapat adalah dari kerajaan.mereka ni bermuka dan bermulut manis…sbb itu sbg rakyat biasa,saya mengharapkan politician dan ahli perniagaan melayu mewujudkan peluang2 kerja utk bangsa melayu..dulu saya pernah dipanggil temuduga di syarikat oil n gas dan ditemuduga oleh perempuan bangsa cina yg terang2 memberitahu mereka perlukan melayu hanya untuk mendapatkan projek dgn syarikat petronas..ingatlah..niat bangsa semacam yahudi ni amat berbahaya..kita kena sedarkan bangsa sendiri..peduli apa kalau dikatakan racist sbb dah terlalu lama kita bersabar…

Leave a Reply

